نوشته شده توسط : rshaole

سرکه برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک کمک هایبیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری ارثی کلیه است، آن را به آسیب های جدی کلیوی اشاره دارد. برای درمان آن در هنگام درمان بیماران در همان زمان، برای کنترل رژیم غذایی لازم است.

سرکه برای بیماری کلیه پلی کیستیک کمک؟

سرکه می تواند خستگی از بین بردن، می تواند کمک به بیماران یک استراحت خوب، سرکه همچنین می توانید سرماخوردگی جلوگیری کنید. سرماخوردگی است یک عامل خطر، آن را به بار بر روی کلیه را افزایش دهد. بنابراین سرکه می تواند کمک به کنترل پیشرفت بیماری کلیه پلی کیستیک.

سرکه می تواند کمک به کنترل فشار خون بالا.

فشار خون بالا، بیماری های کلیوی را بدتر می تواند به بیماری های جدی از کلیه منجر شود.

بهبود اشتها

بسیاری از بیماران از بیماری کلیه پلی کیستیک بی اشتهایی منجر به کمبود انرژی و پروتئین است. سرکه کمک می کند تا برای افزایش اشتها. می توانید سیستم ایمنی بدن را بهبود بخشد. با بهبود اشتها، مواد غذایی که ما بسیاری خوردن، در نتیجه ارائه اکسیژن و خون برای بازگرداندن سیستم ایمنی بدن و محافظت از عملکرد کلیه.

با سرکه، وضعیت بیماری کلیه پلی کیستیک بیمار می تواند بهبود یافته زیادی.

چگونه برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک

در بیمارستان ما را طب میکرو چینی Osmotherapy، این درمان با استفاده از طب سنتی چینی و تجهیزات پزشکی مدرن غربی برای بدست آوردن بهترین درمان برای درمان بیماری های مزمن کلیه وجود دارد. در این درمان، بسیاری از داروهای مختلف چینی استفاده می شود، که در شرایط مختلف از بیمار مبتلا به این بیماری است. و طبیعت از محصولات، پس از آن امن است. این می تواند رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب از مواد سمی به منظور پیشرفت در مسدود کردن فیبروز کلیوی، آسیب دیده را ترمیم کلیه ها، کاهش عملکرد کلیه قابلیت بازیافت، هدف از بازسازی ساختار اصلی از کلیه گسترش دهد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، یا هر گونه سوال، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری Multicystic کلیه,رژیم غذایی ,
:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: